Magasinet Quarterly
PR om socialarbejde
Handmade homepage
Soundslides
Hvad er
Heart Talk?
PR for socialarbejdere, opholdssteder og andet ’godtfolk’
Det kan være svært at få formidlere og reklamemennesker til at se det særegne ved en socialpædagogisk indsats. Indsatsen er ikke bare et produkt, der skal sælges - Det handler om mennesker, der har ret til en god indsats.
Heart Talk kender socialarbejder-branchen indgående. Heart Talk kender til opholdssteder, pædagogik, opgaver, lovgrundlag osv.
Heart Talk starter ikke fra bunden , og ved, at gode socialarbejdere bruger både hoved og hjerte… Det er ikke købmandsvarer, vi sælger!
Heart Talk tilbyder at bruge denne viden, når der skal udarbejdes PR-materiale for et tilbud eller tiltag. Det er ikke nok at blive hørt, man skal blive kendt for kvalitet.
Hvis I har brug for hjælp til at beskrive Jeres arbejde, så sagsbehandlere kan se Jeres kvaliteter, så kontakt Heart Talk.
En PR-strategi kan bl.a. indeholde Quarterly, men kan også være en gennemgang af teksten på en hjemmeside, udarbejdelse af små foldere eller større informations-brochurer.
< Flyer for konferencen Den Gode Anbringelse
< Flyer til valg i Dansk Socialråd-giverfor-ening